7 بهترین آرایشگاه های مردانه در مشهد 

فهرست مطالب

بهترین آرایشگاه‌ های مردانه مشهد، خدمات متنوعی ارائه می‌شود که شامل زیبایی صورت، مو، اصلاح و حتی خدمات مراقبت از پوست می‌شود.این آرایشگاه‌ها با تیم ماهر آرایش‌کاران و محیط دلپذیر، تجربه لحظات شگفت‌انگیزی از بهترین خدمات زیبایی را فراهم می‌سازند، که در اینجا بهترین هارو به شما معرفی میکنیم.

بهترین آرایشگاه های مردانه

1.آرایشگاه مردانه یونیک 

بهترین آرایشگاه های مردانه

آرایشگاه یونیک به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه گریم و اصلاح داماد شناخته می‌شود و با بیش از چندین سال تجربه در ارائه خدمات، به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه‌های مردانه در شهر مشهد شناخته می‌شود. این آرایشگاه با استفاده از تجهیزات مدرن و امروزی، بستری مناسب برای آرایشگران خود فراهم کرده است.

  • تلفن:۰۹۱۳۲۶۶۴۶۶۲
  • آدرس:مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی، بین حامده ۱۰ و ۱۲  

 

 

 

 

 

2.آرایشگاه مردانه فلاورز 

بهترین آرایشگاه مردانه

آرایشگاه فلاورز یک مرکز تخصصی در زمینه گریم و اصلاح داماد محسوب می‌شود و با چندین سال سابقه خدمت درخشان، به عنوان یکی از برترین آرایشگاه‌های مردانه در مشهد شناخته می‌شود. استفاده از تجهیزات مدرن و به‌روز، بستری مناسب را برای فعالیت آسان و کارآمد آرایشگران آن ایجاد کرده است.

  • تلفن:۳۷۶۴۹۰۹۰_۰۵۱ 
  • آدرس:مشهد، بلوار فردوسی، بین خیابان ثمانه و چهار راه مهدی، پلاک ۱۹۱ 

 

 

 

 

3.آرایشگاه مردانه نوین 

بهترین آرایشگاه مردانه

آرایشگاه مردانه نوین، به عنوان بهترین آرایشگاه مردانه در مشهد شناخته می‌شود، با یک تیم پرتجربه و خلاق. چهره‌پردازی در این آرایشگاه به شکل فوق‌العاده ای اجرا می‌شود و به طور کامل تکنیکال و حرفه‌ای مدیریت می‌شود. این مجموعه از تمام لاین‌ها با استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای پیشرفته برخوردار است.

  • تلفن:۰۹۱۵۳۲۵۸۵۳۰ 
  • آدرس:مشهد، بلوار فرامرز عباسی ۸، بازار محله، کوچه پارک زیبت، پلاک ۳۲ 

 

 

 

 

4.آرایشگاه مردانه کلوز آپ  

بهترین آرایشگاه های مردانه

سالن مردانه کلوز آپ یکی از مراکزی است که به مشتریان خود بهترین کیفیت را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. تمامی خدمات پیرایشگری در آرایشگاه مردانه کلوز آپ بر پایه دانش و تجربه ارائه می‌شوند. این مجموعه با رعایت اصول بهداشتی و طراحی استایل مو با ایده‌پردازی، به عنوان ویژگی‌های منحصر به فرد خود شناخته می‌شود.

  • تلفن:۰۹۱۵۵۰۳۱۷۸۴ 
  • آدرس:مشهد، بلوار سجاد، بین سجاد ۱۲ و چهار راه بزرگمهر، مجتمع تجاری افرا، طبقه ۵، واحد ۵۰۱ 

 

 

 

 

5.آرایشگاه مردانه حامد کردستانی 

بهترین آرایشگاه مردان

آقای حامد کردستانی، مدیر آرایشگاه، فارغ‌التحصیل رشته گریم و پیرایش از دانشگاه هنر تهران می‌باشند و دارای مدارک بین‌المللی گریم از کشورهای ایتالیا، ترکیه و فرانسه هستند. وی در زمینه چهره‌پردازی و متعادل‌سازی دوره‌های تخصصی را گذرانده و با تجربه زیاد، مهارت بسیار بالایی در این حوزه دارند. آرایشگاه حامد کردستانی به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه‌های مردانه در مشهد شناخته شده است و از افتخارات گسترده در زمینه‌های گریم، آرایش و پیرایش برخوردار است.

تلفن:۰۹۱۵۳۲۴۲۷۱۶ 

آدرس:مشهد، بلوار سجاد، داخل بزرگمهر جنوبی ۹ 

 

 

 

6.آرایشگاه مردانه آقای رباط

بهترین آرایشگاه مردانه

سالن زیبایی آقایان، با سابقه‌ی سال‌ها در عرصه خدمات زیبایی، تمام خدمات خود را با رعایت تایید فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می‌دهد. آرتیست این مجموعه با گذراندن دوره‌های تخصصی میکاپ و هیرکات در سوئیس و آموزش در دانشگاه EDMONTON آمریکا، از جمله بهترین آرایشگاه‌های مردانه در مشهد است. اغلب محصولات استفاده شده در آرایشگاه از برندهای معتبر هستند و تضمین می‌شود که مواد مصرفی هیچ آسیبی به پوست و موی مشتریان وارد نمی‌کند.

تلفن:09380904500 

آدرس:مشهد، بلوار هاشمیه، هاشمیه 41/1، داخل ملکیان 10 

 

 

 

7.آرایشگاه مردانه پاک فر 

مجموعه پاک فر با بیش از 12 سال سابقه در زمینه آرایشگاه مردانه، به عنوان یکی از برترین آرایشگاه‌های مردانه در مشهد شناخته شده است. این سالن زیبایی مردانه انواع پکیج‌های با کیفیت را با خدمات مناسب ارائه داده است، تا تمامی آقایان بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند و وضعیت پوست و موی خود را بهبود بخشند. از امکانات و تجهیزات مدرن و امروزی آرتیست‌ها در آرایشگاه مردانه پاک فر استفاده می‌شود که کار را به حداکثر راحتی و کیفیت انجام می‌دهد.

تلفن:09154211121 

تلفن:مشهد، کوثر شمالی 22، پلاک 24/1 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *