7 بهترین آموزشگاه های زبان مشهد + آدرس + تلفن

فهرست مطالب
آموزشگاه های زبان

در جواب این سوال می‌توان گفت بستگی زیادی به زبان مورد تقاضا و نوع آموزش مورد نظر شما دارد.
اگر به دنبال دوره های ترمیک هستید مراکز زبان پرشماری وجود دارد اما اگر می‌خواهید بصورت تخصصی و در کوتاه مدت به هدف برسید ما بهترین آموزشگاه های زبان مشهد را به شما معرفی میکنم.

 

 

 

 

1. موسسه زبان گاما مشهد

آموزشگاه زبان در مشهد

موسسه زبان گاما تنها موسسه ای است که با تمامی معیار های ما تطابق دارد و تنها موسسه ای می‌باشد که در تمامی سایت ها و منابع خبری معتبر در رنک اول بهترین موسسات زبان در کشور قرار دارد بدون شک در سال های اخیر خود را به عنوان مطرح ترین موسسه آموزشی کشور معرفی نموده است.

 

1-اساتید : به طور کلی معیارها و ملاک هایی که موجب می‌شود تا این آموزشگاه ها به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش زبان انگلیسی در سطح کشور یا جهان شناخته شوند استفاده از تجارب اساتید برجسته و خوشنام در این زمینه می‌باشد.

3-کلاس ها ترمیک و طولانی نیستند : تفاوت بسیار بزرگ گاما با سایر موسسات آموزشی زبان در نوع دوره های ارائه شده است به این صورت که در گاما دوره های ترمیک زبان ارائه نمی‌شود و دوره ها هدف گرا بوده و بصورت پکیج از صفر تا صد آموزش داده خواهد شد.

2-دوره های تضمینی : آموزشهای ارائه شده در گاما به گونه ای طراحی شده که زبان آموز در صورت شرکت در هر دوره حتما به هدف خود برسد و حتی اگر خود زبان آموز در این مسیر دچار مشکل شود باز هم به رایگان راه برای جبران آن وجود خواهد داشت . این شعار در گاما باعث شده که در کمترین زمان ممکن متقاضی را به هدف برساند. به زبان خودمانی گاما دوره های آموزشی خود را تضمین میکند و اگر لازم باشد چندین بار شاگرد خود را به رایگان آموزش می‌دهد.

آموزشگاه زبان گاما دوره های انگلیسی، آیلتس، ایتالیایی، ترکی استانبولی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، روسی، چینی و … به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌نماید.

 

 

2. آموزشگاه زبان حافظ مشهد

آموزشگاه زبان در مشهد

موسسه زبانهای خارجي حافظ قرن ارتباطات با چند مركز و با در اختيار داشتن بيش از 200 نفر نيروي اداری و آموزشی و سابقه آموزشی طولانی خود و با ارائه سيستمی منحصر به فرد برای سطوح متفاوت توانسته است طيف گسترده ای از علاقه مندان به زبانهای ( انگليسی، آلمانی، روسی، فرانسه، ايتاليايی، اسپانیولی، ترکی، چینی و عربی) در دوره های كاربردی زبان را به مركز جلب كند.

موسسه تحت مديريت و نظارت افرادی كه خود از اساتيد دانشگاه بوده و تجربه ای طولانی در امر تدريس دارند می باشد. تمامی كتب و برنامه آموزشی منطبق با اطلاعات روزدنيا ميباشد.

اين موسسه همچنين در راستای برگزاری دوره های كاركنان دولت مجوز سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور را به شماره 1803/198157دريافت نموده است.

 

 

3. آموزشگاه زبان جهان علم مشهد

آموزشگاه زبان جهان علم در مشهد با جدیدترین امکانات لازم و به روزترین متدهای روز دنیا دوره های زبان خارجی برگزار می‌کند. این دوره ها که برای رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود شامل موارد زیر است:

آموزشگاه زبان در مشهد
  • انگلیسی 
  • عربی
  • فرانسه 
  • آلمانی
  • ایتالیایی
  • اسپانیایی
  • ترکی استانبولی
  • چینی

آزمون های بین‌ المللی برگزار شده در موسسه زبان جهان علم مشهد

IELTS,TOFEL,GRE,MSRT,EPT,PTE

 

 

4. موسسه آموزشهای بین‌المللی راشد

آموزشگاه زبان در مشهد

موسسه آموزش های بین المللی راشد به عنوان بهترین موسسه آموزش زبان های خارجه، هر ساله با تعداد زیادی از زبان آموزان اقدام به برگزاری دوره های زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، روسی، دانمارکی، عربی و ترکی می نماید.

 

دوره های ترمیک و تخصصی این آموزشگاه مطابق با استاندارد های بین المللی است. آموزش زبان در موسسه راشد به روش های مختلف و مناسب با رده های مختلف سنی و سطوح متفاوت زبان آموزان برگزار می شود.

 

 

 

5.آموزشگاه زبان الوند مشهد

موسسه زبان های خارجی الوند برگزار کننده دوره های تخصصی آموزش زبان به صورت حضوری و آنلاین می باشد. دوره هایی همچون:

آموزشگاه زبان در مشهد
  • دوره TTC
  • آیلتس
  • دوره انگلیسی تخصصی کودکان
  • دولینگو
  • زبان انگلیسی
  • ترکی استانبولی
  • زبان عربی

 

 

 

 

6. موسسه زبان راه پویندگان مشهد

آموزشگاه زبان در مشهد

موسسه راه پویندگان سال 1385 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرده است. این موسسه از باسابقه ترین مراکز ارائه دهنده دوره های آمادگی آزمون های بین المللی از جمله آیلتس و تافل در مشهد می باشد و هر ماهه دوره های متنوع آموزشی را به زبان آموزان ارائه می‌دهد.

 

آزمون های آزمایشی آیلتس در سالن های استاندارد شهر مشهد از جمله مجتمع کوهسر، ساختمان سپید و هتل شرکت نفت و مشاوره های اختصاصی و تخصصی مشاورین مجموعه به متقاضیان شرکت در آزمون های بین المللی و شرکت در کلاس های ارائه شده با اساتید مجرب و برجسته  تاکنون باعث موفقیت هزاران دانش آموخته این مرکز در آزمون های مدنظرشان و گرفتن نمرات مطلوب در آزمون های مهم بین المللی گردیده است.

 

 

7. کالج زبان دانشگاه فردوسی مشهد

آموزشگاه زبان در مشهد

دانشگاه فردوسی مشهد به منظور تأمین نیازهای آموزشی ِكاربردیِ جامعه كه متناسب با پیشرفت‌های به روز علم و فناوری است، اقدام به استقرار مجموعه‌ای نظام‌مند تحت عنوان كالج دانشگاه به عنوان اولین كالج دانشگاهی كشور نموده ‌است كه متولی اصلی برگزاری آموزش های عالی آزاد در دانشگاه فردوسی می باشد.

 

مرکز آموزش زبان های خارجی کالج دانشگاه فردوسی مشهد دوره های زبان انگلیسی، فرانسه و عربی برگزار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *