5 بهترین اتاق های فرار در مشهد + آدرس + تلفن

فهرست مطالب

بهترین اتاق های فرار در مشهد، تنوع بسیار بالایی دارد. اتاق فرار ‌های مشهد ژانر‌های مختلفی دارند که هر کدام به گونه‌ای می‌توانند حس هیجان و ماجراجویی شما را قلقلک دهند. در ادامه لیست اتاق فرار ‌های مشهد در اختیار شما قرار می‌گیرد.اتاق های فرار مشهد مثل اتاق های فرار تهران از هیجان بالایی برخوردار هستند.

بهترین اتاق های فرار در مشهد

1.اتاق فرار باغ متروکه مشهد

سناریو در این اتاق های فرار مشهد پس از ورود کامل تمامی اعضا گروه، از طریق بلندگو برای شرکت‌کنندگان شرح داده می‌شود. این اتاق فرار مجوز رسمی از ارگان‌های دولتی لازم را دارد. شروع بازی از مبدا و با حضور تمامی بازیکن‌ها صورت می‌گیرد. لازم است که برای انجام امور پذیرش کلیه اعضا ده دقیقه قبل از شروع سانس، در اتاق فرار متروکه حضور داشته باشند.

بهترین اتاق های فرار در مشهد

آدرس اتاق فرار باغ متروکه: ابتدای جاده طرقبه، بین امام رضا ۲ و ۴

شماره تماس اتاق فرار باغ متروکه: ۰۹۳۵۸۳۷۲۷۰۷

ساعت کاری اتاق فرار: هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۳:۳۰

فاصله اتاق فرار باغ متروکه تا حرم: حدود ۲۵ کیلومتر

 

 

 

 

2.اتاق فرار یوما مشهد

سناریوی این مجموعه اتاق فرار مشهد به این صورت است که، خانواده‌ای چهار نفره ۱۱۴ سال پیش از جنوب کشور به این شهر آمدند. این خانواده در خانه‌ای ساکن شدند که سالیان زیادی بود هیچکس حاضر به سکونت در آن نشده بود. اوضاع خوب بود تا زمانی که خبری از این خانواده نشد و در پی آن جنازه پدر خانواده به همراه کودکان در خانه کشف شد. از آن زمان تا به این لحظه هر کس به این خانه پا گذاشته، دیگر برنگشته است. این خانه تسخیر شده و حالا شما و گروهتان باید در جهت باطل کردن این طلسم تلاش کنید.

اتاق های فرار یوما

آدرس اتاق فرار یوما: چهارراه ستاری – بین معلم ۶۴ و ۶۶ پلاک ۱۲

شماره تماس اتاق فرار یوما: ۰۹۱۵۵۰۶۴۰۹۳

ساعت کاری اتاق فرار: هر روز از ساعت۱۲ الی ۲۲

فاصله اتاق فرار یوما تا حرم: حدود ۱۹ کیلومتر

 

 

 

3.اتاق فرار حمام شوم

یکی دیگر از هیجان انگیز ترین اتاق فرارهای مشهد، اتاق فرار حمام شوم است. شما در این اتاق فرار با سناریویی به شرح زیر روبه رو هستید:

گروه شما یکی از گروه‌هایی است که توسط شخصی مجهول به یکی از روستا‌های دور افتاده دعوت شده‌اید. اکثر مردم این روستا چهره‌ای شبیه به گرگ دارند. مواظب باشید به حمام شوم نزدیک نشوید، تا اسیر شیطان نشوید. هر سانس این مجموعه ۷۰ دقیقه است. برای هر نفر باید ۱۹۰ هزار تومان هزینه ورود پرداخت کنید. شماره تماس جهت ارتباط با مسئولین اتاق فرار حمام شوم در پایین ذکر شده است.

آدرس اتاق فرار حمام شوم: خیابان دکتر حسابی۷، نبش چهار راه اول، جنب گیاهان دارویی

شماره تماس اتاق فرار حمام شوم: ۰۹۹۰۴۱۳۹۰۲۰

ساعت کاری اتاق فرار: هر روز از ساعت۱۶ تا ۲۳:۳۰

فاصله اتاق فرار باغ متروکه تا حرم: حدود ۲۰ تا ۲۵ کیلومتر

 

 

 

 

4.اتاق فرار گروه ضربت

سناریوی اتاق فرار مشهد در مجموعه گروه ضربت مربوط به گروه داعشی و ژانر پلیسی است. شما در این اتاق به حل معادلات پلیسی می‌پردازید. هر سانس این مجموعه فقط ۷۵ دقیقه است. بهتر است یک ربع قبل از شروع سانس در محله مجموعه حضور داشته باشید. شایان ذکر است که این اتاق فرار تفکیک جنسیتی دارد و شما می‌توانید با تماس با شماره زیر هماهنگی‌های لازم را به عمل‌ آورید.

اتاق های فرار ضربت

آدرس اتاق فرار گروه ضربت: منطقه گردشگری سپاد.

شماره تماس اتاق فرار گروه ضربت: ۰۹۳۶۴۹۷۱۴۶۶

ساعت کاری اتاق فرار:هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۳

فاصله اتاق فرار باغ متروکه تا حرم: حدود ۱۰ کیلومتر

 

 

 

 

5.اتاق فرار نئو

اتاق فرار نئو در اصل یک مجموعه در لیست اتاق فرار مشهد است که در این اتاق فرار سه سناریو اجرا می‌شود. این سناریو‌ها شامل ژانر هیجانی، ژانر معمایی _ هیجانی و ژانر ترسناک _ هیجانی می‌شود. حتماً برای رزرو باید از ۲۴ ساعت قبل اقدام کنید. اتاق فرار نئو هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۶ آماده سرویس دهی است. برای رزرو با شماره تماس زیر تماس بگیرید.

اتاق های فرار نئو

آدرس اتاق فرار نئو: بین هاشمیه ۶۰ و ۶۲، مجتمع کوهسر، طبقه سوم

شماره تماس اتاق فرار نئو: ۰۹۲۲۵۴۶۰۶۴۲

ساعت کاری اتاق فرار: ۱۰ الی ۱۶

فاصله اتاق فرار باغ متروکه تا حرم: حدود ۱۵ کیلومتر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *