5 بهترین هتل ها در مشهد + آدرس + رزرو

فهرست مطالب

رشد گردشگری مشهد منجر به رشد و توسعه روزافزون صنعت هتلداری شده است. بطوری که بهترین هتل ها در مشهد 80 درصد از هتل‌های کشور را شامل می‌شوند. در طی سال های اخیر ساخت و ساز انواع هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر و… نشان از پر رونق بودن صنعت هتلداری در شهر مشهد دارد. مشهد همانند تهران هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب میکند که با توجه به این شرایط دارای بهترین هتل ها است.

بهترین هتل ها در مشهد

1.هتل درویشی مشهد

بهترین هتل ها در مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد که در بهمن ماه سال 1390 افتتاح گردیده است.با موقعیت مکانی در خیابان امام رضا(ع) که از اصلی ترین مسیرهای منتهی به حرم مطهر می باشد از مزیت دسترسی سریع به حرم برخورداربوده و جزو بهترین هتل های مشهد است.

ساختمان هتل با 25 طبقه و 223 اتاق مرتفع ترین و تنها هتل آتریوم شرق کشور به شمار می آید.این هتل که با معماری منحصر به فرد خود از سبک معماری هشت ملیت جهان الهام گرفته است با امکانات و تسهیلاتی ویژه از بهترین و مدرن ترین هتل های کشور محسوب می شود و نامی آشنا برای کسانی ست که خواهان اقامتی مجلل و لوکس هستند.

 

 

2.هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پنج ستاره قصر طلایی یکی از لوکس ترین هتل های خاورمیانه در شهر مشهد به شمار می رود که در سال 1389 افتتاح گردید. این هتل به دلیل معماری زیبا و مجلل،اشراف به حرم مطهر امام رضا (ع) و فاصله نزدیک تا اکثر جاذبه های گردشگری شهر مشهد در بین مسافران و گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است و از بهترین هتل های مشهد می باشد.


با رسیدن به فرودگاه یا راه آهن به رسم میهمان نوازی مورد استقبال قرار می گیرید و با خودروهای مجهز به هتل منتقل می شوید.اگر دارای امکانات ویژه می باشید با خودروی بنز این مسیر را طی خواهید نمود.

 

 

 

3.هتل مدینة الرضا مشهد

هتل مدینة الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد با تلفیقی بسیار کارآمد از معماری اصیل ایرانی و تجهیزات مدرن نزدیکترین هتل پنج ستاره به بارگاه امام رضا از ورودی خیابان شیرازی می باشد. این هتل که در سال 1392 افتتاح گردیده است با 400 واحد اقامتی مجلل آمادگی پذیرایی به یاد ماندنی از مسافران گرامی را دارا می باشد.
اگر می‌خواهید از سفر به مشهد مقدس، خاطره‌ای سراسر آرامش و لذت برای تان باقی بماند، در انتخاب هتل مدینه الرضا مشهد تردید نکنید. رستوران های متنوع هتل، انواع امکانات تفریحی از جمله ورزش های آبی، اتاق بازی برای کودکان و کتابخانه تنها گوشه‌ای از جذابیت‌های هتل مدینه الرضا مشهد است.

که آن را در رده بهترین هتل های مشهد قرار داده است. انواع اتاق ها در هتل مدینة الرضا شامل اتاق های دبل، تویین، کانکت، کانکت دبل، سوییت، آپارتمان و…می باشد.

 

 

 

4.هتل پردیسان مشهد

مجموعه ای شگفت انگیز از 162 اتاق و سوییت و آپارتمان، پنج رستوران، یک سالن بدنسازی و بیلیارد، آمفی تیاتر، استخر و سونا و حتی یک زمین تنیس استاندارد، که در یکی از خوش آب و هوا ترین نقاط مشهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد یک مجموعه ی تفریحی، توریستی کامل است.

که توسط یک تیم کاملا حرفه ای اداره می شود و یکی از معدود هتل هایی است که یک مرکز آموزش عالی هتلداری مخصوص خودش را دارد. اگر به دنبال محیطی به دور از هرگونه آلودگی صوتی و ترافیکی هستید هتل پردیسان انتخابی هوشمندانه در بین بهترین هتل های مشهد برای شما خواهد بود.
انواع اتاق های هتل پردیسان مشهد شامل اتاق های کلاسیک،رویال، لوکس، دبل کلاسیک، دبل رویال، دبل لوکس، تویین کلاسیک، تویین رویال، تویین لوکس، سوییت لوکس،سوییت دوبلکس کلاسیک، امپریال کلاسیک، امپریال رویال و کانکت رویال و… می باشد.

 

5.هتل الماس ۱ مشهد

هتل الماس ۱ مشهد

هتل الماس ۱ مشهد از هتل‌های مجلل و خوب در شهر مشهد است که در فاصله‌ای نزدیک با حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. فاصله زمانی ۵ دقیقه‌ای هتل الماس ۱ مشهد با حرم و بازار بزرگ رضا، مهم‌ترین مزیت این هتل به شمار می‌آید. هتل الماس، با معماری زیبا، فضای دلنشین و خدمات ویژه‌ای که به مسافران عرضه می‌دارد، به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد همواره مورد استقبال مهمانان و گردشگران می‌باشد.

موقعیت مکانی مناسب هتل، این امکان را پدید آورده است که مسافران قادر باشند با اندکی پیاده‌روی، به صحن امام رضا (ع) برسند.

انواع اتاق‌های این هتل عبارتند از: اتاق‌های یک تخته، و دو تخته توئین، دو تخته دبل، اتاق سه‌تخته، سوئیت دو تخته فیستا، سوئیت سه‌تخته رویال، اتاق دوتخته دابل و توئین همراه با صبحانه و ناهار و شام، سوئیت یک‌خوابه چهار تخته، کانکت چهار تخته و پنج‌تخته و بسیاری دیگر از اتاق‌ها و سوئیت‌ها که گزینه‌های بسیاری را پیش روی شما قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *